Saturday, November 15, 2008

Chin Jang 粉墨登場


登登登!隆重介紹Chin Jang出場。。。


姓名:Chin Jang
性別:雄
年齡:不詳
體重:6.5 kg
品種:西施
愛好:咬東西、玩球、追自己的尾巴、到露台吹吹風
特征:大眼睛、身材臃腫、褐色毛發、喜歡打噴嚏
今天目的是讓大家一睹Chin Jang的風采。我生日那天,它也去了扮美美,所以瘋狂地拍了很多照片。要拍它一點都不容易哦,這些已經是我嘔心瀝血的傑作了! 大家來看看動作和表情多多的它。

喲,這位小姐拿著什麽東東?

我像不像玩具狗?

先來一個舔嘴唇的撩人動作,死未?

妳再拍我可對妳不客氣了!
這樣趴著真舒服呢!

拜托,妳要拍到什麽時候?我累了啦!

來!笑一個!

咦!?妳是誰?

就這樣,我的生日用了一半的時間來替它拍照,但還是過得很開心。妳,有被它的可愛打動了嗎?會不會像我一樣,開始接受小動物呢?^^

9 comments:

ride2max said...

U forgot to add that Chin Jang like to enjoy landscape view too, every morning and night he sure will go to the balcony to enjoy the view twice a day ^_^

K3lly said...

u forgot to say who are you too ;-P

ride2max said...

I am Chin Jang dad ^_^

ride2max said...

Lately Ching Jang been notty, he been bitting everything especially my computer table and last night he go to my bed and piss on it, i know he bit angry on me coz i didnt spend time with him and most of the time i infront of my pc and ignore him, he know that i angry at him for pissing on my bed, so he spend the whole night sleeping together with me on the floor side by side ^_^

翊雁 said...

真的很可爱哟。。但是我还是怕怕。。但是如果有幸能遇见一只这么可爱的狗狗, 我也会叫他帮我捡回家。。哈哈

felice said...

Chin Jang is adorable, u can hug him like dat..Scrabby is too big to hug him..haaa

plumage said...

so cute so cute...

感覺他很有人性,應該會了解你們的一舉一動。如果和他說心事,他不懂會有什麽表情呢?

K3lly said...

他婆婆說起它眉飛色舞,說它會聼她講話,有時候它不懂躲到哪裏,婆婆叫它,它就會躺在婆婆可以看到它的地方。

如果它看不到婆婆,它也會到處找她,直到看到她爲止。

它在他床上尿尿他依然可以接受,換作是我,我一定把它歇斯底里地打死,哈哈哈,很暴力。

plumage said...

那它真的是很好的玩伴,感覺有它很開心