Monday, September 7, 2009

我的髮型師


我的髮型師是一位型男,每一次去剪頭髮,我都覺得那一刻我會愛上他。

一向來都喜歡看男生的手指修長,看他修長的手指在我頭上摸摸剪剪,的確是一種享受,他那細細柔柔的動作,讓人很安心把頭交給他,哈哈。

人家都說,認真的女人很美麗,但其實認真的男人也很動人,每次看他全神貫注,並很用心去替我剪頭髮時,我就會情不自禁看他帥氣的臉。他會很認真的對待每一根頭髮,每個動作都很細膩,加上他手臂上的紋身常常都若隱若現地走進我眼簾,真的很Man!

我想我會一直找他,除非有哪一天他把我的頭髮糟蹋了,到時候我一定會痛駡他 ;-P

7 comments:

jooknun said...

i like BOY from MIKO, but he is no longer there jor~ dunno where he go open his own salon~

felice said...

i think both of you are talking on the same person..hahahaaa

jooknun said...

sure mou??? where is his salon now? i heard he quit MIKO

Anonymous said...

yes, is same person. Kelly will tell jooknun where is he now.. hehe =)

K3lly said...

jooknun: wahahaha!!! yes, i meant Boy loh.. His shop still the same area, at new shops there, name Homme Hair Shop, beside the Fun Taipei Restaurant, kekeke...

felice: heart got itchy itchy wanna see this man? akaka...

K3lly said...

I wanna sing a song....

世界真係小小小~~~~~

hehehe...

jooknun said...

yea yea yea~~ XD
thankiu you baby~~~~